Eerste dagen Thailand - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Marissa Rossum - WaarBenJij.nu Eerste dagen Thailand - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Marissa Rossum - WaarBenJij.nu

Eerste dagen Thailand

Blijf op de hoogte en volg Marissa

03 Februari 2014 | Thailand, Chiang Mai

Hallo allemaal!

Mijn eerste bericht uit thailand! Hoe gek, ik ben er nu dan echt. De reis is prima gegaan. De klm stewardessen wisten niet hoe ik moest overstappen. Maar gelukkig was dat niet moeilijk. In chiang mai aamgekomen stonden ze mij op te wachten. De eerste nacht verbleef ik met een Australische mevrouw in een hotel. Dit omdat mijn bed nog niet klaar was. Zaterdag begon de introductie. We zijn met een groep van 14 nieuwe mensen aangekomen. Amerikanen,zwitsers,engelse, belgische jongen een Duits meisje nog een Nederlandse jongen en ik. Vind het een leuke groep met mensen. Met verschillende leeftijden. Van 19 Tot in de 50!
We kregen thaise les. Maar ik kan het niet onthouden.
Daarna hebben we tempels beken. I love it! Zo mooi allemaal. We waren bij een tempel complex van monniken op eem berg. Zo rustgevend en mooi! 'S avonds hadden we een etentje met traditionele dans. Heel leuk om te zien. We aten aan lange tafel op de grond. Leuke ervaring. Hierna wilden we met zn alle gaan borrelen. Mooi niet. De dag voor verkiezingen schenken ze geen alcohol!! Haha. Dan maar vroeg naar bed.
De zondag was een dag vol thaise markten. Kan ik nog een backpack mee terug nemen? Geweldig wat ze allemaal verkopen. De staff heeft ons van alles laten proeven op de markt. Van jelly snoepjes naar dim sum en..... Krekels! En ja ik heb er een op. Heel krokant en zout.
'S avonds met z'n alle gegeten. Het eten hier is heeeeerlijk! En de groep is zo leuk. Omdat ik jarig was zongen ze een aantal keer en heb ik een kado gekregen. Gedroogde mango. Hmmmm!
We hebben al zo veel plannen gemaaakt voor de komende dagen en weekend. Heb er veel zin in. Maar eerst gaan we zo het weeshuis bekijken. Super spannend de eerste keer.
Tot snel, liefs Maris

  • 03 Februari 2014 - 14:20

    Silvia Wientjes:

    lieve marissa
    wat klinkt dat al allemaal leuk. fijn dat de groep leuk is. dat wordt een leuke maand met veel ervaring en veel zien geniet er van gr silvia

  • 03 Februari 2014 - 15:51

    Mia:

    He mupke,

    wat leuk om te horen! Eten ze die vogels ook op? Ik weet wel dat ze eieren eten met jong erin met veertjes en al....iiiiiieeeee schijnt een delicatesse te zijn. Vind van die krekels ook wel keistoer hoor!
    Ben benieuwd naar de volgende verhalen. Veel plezier met al deze mooie erveringen.

    Liefs Mia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marissa

Actief sinds 04 Dec. 2013
Verslag gelezen: 429
Totaal aantal bezoekers 11406

Voorgaande reizen:

30 Januari 2014 - 19 Maart 2014

Thailand!

Landen bezocht: