koh Tao - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Marissa Rossum - WaarBenJij.nu koh Tao - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Marissa Rossum - WaarBenJij.nu

koh Tao

Blijf op de hoogte en volg Marissa

13 Maart 2014 | Thailand, Koh Tao

Wauw wat een bounty eilandje! Naar een reis van 3.5 uur met een prima bus en 2 uur op de boot kwamen we maandag aan op Koh Tao. Ons hotel ligt erg gunstig. Vlak bij het "dorpje" en 5 min van het witte strand. Het water is hier echt lichtblauw super mooi! We hebben lekker aan het strand gelegen en het eiland een beetje verkend.Op een mooi uitkijk punt konden we uit kijken naar een ander klein eilandje. Mooi uitzicht. En onderaan hebben we in het heldere water gesnorkeld.
S avonds op het strand naar een bar geweest. Met de voetjes op het strand genieten van een drankje en een vuurshow. Heel spectaculair.
Ook zijn we hier nog naar een lady boy show geweest. Suus en en lagen weer dubbel. Hilarisch!
De dag erna hebben we een dagtocht snorkelen gedaan. Met een boot het eiland rond. Op verschillende plekken mochten we het water in.in mooie baaitjes. Hier hebben we prachtig gekleurde vissen gezien! En koraal. Zelfs zee champignons. Het was een super mooie en leuke tocht.
Vanmorgen hebben we langs het strand gewandeld en gewinkeld. We willen hier best blijven, op het mooie strand. Maar morgen vertrekken we naar onze laatste bestemming. Het eiland koh samui. Heel veel zin in. Maar ook beetje verdrietig. Er komt bijna een eind aan mijn reis van 7 Weken Thailand. Ik heb er eigenlijk nog geen genoeg van!
Liefs maris

• 13 Maart 2014 - 18:22

Cornelis Hendriks (Opa ):

Hoi Maris Jordy en zuus
    Het is fijn te lezen dat jullie het goed naar jullie zin hebben en dat het daar zo mooi is,
    Maar als de tijd om is moeten jullie maar gauw naar huis komen want wij missen jullie wel
    Hoop dat je verders nog fijne dagen mag hebben
    en pas goed op je zelf
    Groeten en veel liefs Oma en Opa