Kanchanaburi en Hua Hin - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Marissa Rossum - WaarBenJij.nu Kanchanaburi en Hua Hin - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Marissa Rossum - WaarBenJij.nu

Kanchanaburi en Hua Hin

Blijf op de hoogte en volg Marissa

09 Maart 2014 | Thailand, Hua Hin

Hallo allemaal!
Weer een berichtje uit het zon overgoten Thailand.
Kanchanaburi was erg leuk. We hebben de eerste dag de river kwai bridge bezocht en twee oorlogsmusea. Dat was interessant. s' avonds hebben we uitgebreid gegeten in een leuk restaurantje. Het is hier vaak erg goedkoop. De volgende dag zijn we met de taxi naar de Erawan watervallen vertrokken. Hier hebben we een prachtige waterval beklommen van 7 verdiepingen. De eerste 4 verdiepingen waren goed te doen. Met een looppad. Hierna werden we tarzan en jane's. We moesten klimmen en klauteren over bomen, rotsen en door water. Super leuke tocht! en de foto's zijn prachtig geworden. We hebben erg genoten van dit prachtig stukje natuur. We hebben hier ook nog een paar wilde apen gezien!
De dag erna zijn we met de minibus vertrokken naar Hua hin. Een dorpje aan de zee. Aan het strand waait het hier erg hard. We zitten in een guesthouse van een nederlandse eigennaar. Erg goed gelegen. Want je hebt hier een gezellige avondmarkt en dat is maar een straat verder. Suus en ik houden ervan! We kopen ons suf aan nieuwe armbandjes haha. We zijn naar een tempeltje boven op de heuvel geweest. Deze heuvel word bewoont door honderden apen. Super grappig. Toen we dachten dat de kust veilig was kochten we wat te drinken. Maar opeens uit het niks besprong een aap Jordy. Hij wilden ook wel die lekkere cola. En Jordy maar roepen en zwaaien met zijn arm. Maar die aap sloot zijn bekkie gewoon om de cola fles en nam een slok. Even schrikken maar ook heel erg lachen!! Beneden aan de berg was een schattig haventje. Hier hebben we vreemde vissen, garnalen en krabsoorten gezien. Bijzonder was het. Vandaag op Jordys verjaardag zijn we naar een temple geweest ongeveer 20 minuten van de stad. Hier stond een mega monnik beeld. Erg indrukwekkend. Verder hebben we Hua hin verkend. De dag markt was erg leuk. Ze verkopen hier voornamelijk veel vis. Soms vies om te zien omdat het koelen van de producten hier niet zo best gaat. Of zelfs helemaal niet!
Morgen vertrekken we naar Koh Tao. Een prachtig eilandje. We zijn erg benieuwd! En hebben er veel zin in. Tot snel
Liefs Maris

• 10 Maart 2014 - 11:09

Silvia Wientjes:

hoi suus en marissa
    wat ziet dat er allemaal mooi uit
    wat super reis zeg
    nog fijne dagen gr silvia

• 10 Maart 2014 - 13:21

Alma:

Hallo meiden,

Erg leuke foto's en een indrukkwekende reis.
    Fijne dagen verder met jullie reis.

Gr.Alma