Nog 2 weken - Reisverslag uit Wijchen, Nederland van Marissa Rossum - WaarBenJij.nu Nog 2 weken - Reisverslag uit Wijchen, Nederland van Marissa Rossum - WaarBenJij.nu

Nog 2 weken

Blijf op de hoogte en volg Marissa

16 Januari 2014 | Nederland, Wijchen

Hallo allemaal,

Nog maar 2 weken en dan is het echt zover! Dan ben in nu aan het instappen in het vliegtuig richting Chiang mai, Thailand.
Het word nu wel serieus spannend. Ik hoef ook nog maar 6 dagen te werken.
Mij zorgen maken dat mijn backpack te zwaar word hoef ik niet. Er kan niet meer in dan ongeveer 13-14 kilo. Heb hem paar dagen geleden maar eens goed volgepropt. Maar ik vond hem al zwaar genoeg voor op mijn rug.
Vind het super spannend dat het nu zo dichtbij komt. Maar heb er ook veel zin in!
Als mensen mij nog willen sponsoren laat het me weten!!

Liefs Marissa

  • 28 Januari 2014 - 12:43

    Elle:

    Het komt nu akelig dichtbij, maar denk dat je blij bent als je eindelijk in dat vliegtuig zit. Heel veel succes, maar vooral enorm veel plezier alvast! Dikke X El

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marissa

Actief sinds 04 Dec. 2013
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 11299

Voorgaande reizen:

30 Januari 2014 - 19 Maart 2014

Thailand!

Landen bezocht: