Voorbereidingen in gang - Reisverslag uit Wijchen, Nederland van Marissa Rossum - WaarBenJij.nu Voorbereidingen in gang - Reisverslag uit Wijchen, Nederland van Marissa Rossum - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen in gang

Blijf op de hoogte en volg Marissa

04 December 2013 | Nederland, Wijchen

Hallo allemaal,

Vanaf deze site kunnen jullie mijn reiservaring gaan volgen! Gister mijn visum aangevraagd. Spannend want mijn paspoort is op de post gegaan richting Thaise ambassade.
Mijn backpack is gekocht en ben bezig iets te gaan begrijpen van de Thaise cultuur en het boeddhisme.

Voor de kindjes in het weeshuis waar ik voor 4 weken ga verblijven wil ik graag geld inzamelen. Zodat ik daar kan kijken wat er voor hun nodig is. Ik wil dit in Thailand bekijken zodat ze in het weeshuis ook echt iets hebben aan mijn gift. Ik zou het leuk vinden als jullie mij hierin willen sponsoren!
Als jullie dit willen dan laat mij dit persoonlijk weten. Een klein bedrag is al voldoende om daar iets moois voor de weeshuis kindjes te kunnen realiseren.

Ik heb super veel zin om dit avontuur aan te gaan, maar spannend vind ik het zeker ook!
Ik houd jullie op de hoogte!

Liefs Maris

  • 04 December 2013 - 16:30

    Sharon:

    Jaaaaaa leuk !!!! Site staat al bij mn favorieten, ga je volgen !!
    Heeeel veel succes met de voorbereidingen, geniet ervan.

    Ik ga je zooo erg missen. Maar ben super trots op je !!

    Liefs xxxxx mij

  • 04 December 2013 - 18:01

    Annette:

    Ik ga je volgen! Heel veel mooie ervaringen toegewenst!!

  • 04 December 2013 - 18:07

    Renate:

    Wat leuk om jou zo te kunnen volgen! Dat gaan we zeker doen! X

  • 04 December 2013 - 21:03

    Anneke:

    Lieve Maris.
    De voorbereiding in volle gang voor jou grote uitdaging.
    Spannend hoor!
    Ben trots op jezelf wat je nu allemaal al bereikt hebt en dat je nu
    deze grote reis gaat maken.
    Ben zo benieuwd wat je allemaal in Thailand gaat beleven.
    Leuk dat je deze site hebt aangemaakt zodat we je kunnen volgen.
    Ik wens je heel veel succes maar vooral ook veel plezier.
    We gaan je missen.

    Liefs Anneke X

  • 04 December 2013 - 22:41

    Manon V Someren:

    Nog twee maandjes!!! We zullen je missen! Ik wil wel een kleine bijdrage leveren. Waar kan ik het naar overmaken? Succes met de voorbereidingen!! Xx

  • 10 December 2013 - 19:04

    Elle :

    Ha Lieverd!!

    Het komt wel dichtbij nu he!
    Ik ben zo ongelooflijk trots op je dat je dit avontuur aangaat! Ik ga je onwijs missen, maar ben blij dat ik je vanaf hier kan volgen. Ga ik zeker doen!

    Hele dikke XX El

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marissa

Actief sinds 04 Dec. 2013
Verslag gelezen: 410
Totaal aantal bezoekers 11301

Voorgaande reizen:

30 Januari 2014 - 19 Maart 2014

Thailand!

Landen bezocht: