Week 2 voorbij - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Marissa Rossum - WaarBenJij.nu Week 2 voorbij - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Marissa Rossum - WaarBenJij.nu

Week 2 voorbij

Blijf op de hoogte en volg Marissa

17 Februari 2014 | Thailand, Chiang Mai

Hey,
Daar ben ik weer. Week twee is al achter de rug. Wat gaat de tijd hier snel.
Vorige week heb ik samen met de kinder een knutsel stuk gemaakt voor valentijnsdag. Ze vonden het erg leuk. En ik natuurlijk ook. Ik koop geregeld spulletjes voor de kinderen. Zoals papier om mee te knutselen. Springtouw, snoepjes. En vandaag gaan we nagellakken! Het is leuk om iets extra's met ze te doen.
Het weekend was weer erg leuk. Op zaterdag ben ik naar een groot westers shopping centrum geweest. Wel duur daar. Maar leuk om een kijkje te nemen. En 's avonds hebben we thaise kookles gehad. Eerst over de markt. Hier kregen we uitleg over thaise producten. Daarna aan de kook. Je kon 5 keer kiezen uit 3 gerechten. Ik vond het helemaal geweldig om te doen. Heb super genoten. Mooi om te zien dat ze vaak alles in een pan of wok bereiden. Heb ook een kookboekje mee gekregen. Dus thuis nog maar eens proberen. Vond het echt een top avond!
Zondag met ik naar Doi Suthep geweest. Dat is een tempel boven op de berg. Het was er erg druk met mensen. Maar ik vond het prachtig. Ik houd van de stijl van de tempels. De boedha's en de frutsels, de kleuren en al het goud! Verheug me al op alle andere tempels die ik nog mag gaan zien!
Deze week is er weer een nieuwe groep met vrijwilligers aan gekomen. Ook twee nederlandse meiden. En ze gaan ook voor twee weken naar het weeshuis.
Maar ook jammer dat er weer mensen zijn vertrokken. We hadden een leuke groep. Maar zo gaat dat en het is erg leuk weer nieuwe mensen te leren kennen.
Zoals jullie lezen heb ik het hier nog prima naar mijn zin.
Ik geniet volop van de kinderen, de zon, de leuke vrijwilligers en het land!

Tot snel, Liefs Maris

  • 17 Februari 2014 - 09:51

    Elle:

    Ha lieverd,

    Ik ben zo blij om te lezen dat je het zo naar je zin hebt! Die kinderen hebben het getroffen dat uitgerekend jij daar bent. Heel veel plezier nog en echt maximaal genieten van alles wat je nog gaat ondernemen daar!

    Dikke X El

  • 17 Februari 2014 - 13:21

    Silvia Wientjes:

    hoi marissa
    wat heb je al veel mee gemaakt de afgelopen weken.
    wat fijn dat zo goed bevalt. en dat je zo veel leuke mensen ontmoet
    en goed keus om de deze reis te maken en je zult vast nog veel meer van land gaan zien. lekker genieten
    fijn dat je de kinderen in weeshuis extra aandacht kunt geven
    geniet nog lekker van de komen tijd en ben benieuwd na je verhalen
    groetjes silvia wientjes

  • 17 Februari 2014 - 13:56

    Mia:

    lHe mupke,

    Wat leuk om te lezen hoe je de kinderen daar bezig houdt. Die zijn vast gek met je.
    Jammer dat er geen geur-pc is....lijkt me heerlijk wat je maakt! Ook om zo over de markt te lopen met allemaal lekkere groenten en kruiden.
    En dan is er nog veel om te ondernemen en te genieten.
    Ben weer benieuwd naar je volgende verhalen.

    Dikke kus Mia

  • 17 Februari 2014 - 15:14

    C.J.Hendriks(Opa):

    hoi Muisje
    Zo als je schrijft ben je daar naar de markt geweest je hebt zeker alles op papier gezet zodat je als je,
    weer thuis bent je lekker kunt kokerellen .
    Maar je hebt het nog steeds goed naar je zin en dat is wel fijn om te horen.
    Het is leuk dat er weer nieuwe meisjes uit Holland gekomen zijn zo maak je steeds nieuwe vrinden
    Geniet er nog van en pas wel goed op je zelf.

    Groeten en veel liefs van Oma en Opa xxxx

  • 17 Februari 2014 - 16:27

    Anneke:

    Ha meissie
    Wat leuk om weer te lezen wat je daar allemaal mee maakt.
    En vooral dat je volop aan het genieten bent van alles.
    Wat geweldig om de kinderen volop aandacht te kunnen geven. Dat is iets wat jij heel goed kan.
    Geniet nog goed van alles wat komen gaat.
    Ik kijk uit naar je volgend reis verslag met foto's.
    Liefs x Anneke

  • 17 Februari 2014 - 22:07

    Antoine:

    Hoi Marissa,
    Wat fijn dat je het zogoed naar jezin hebt. Het is leuk om te lezen wat je iedere keer weer gedaan hebt met de kinderen. Ik herken ook veel dingen waar jegeweest bent en wat je gedaan hebt. Geniet er maar lekker van! !!!!! Deze ervaringen nemen ze je niet meer af. Veel plezier nog!!! Groetjes, Antoine

  • 18 Februari 2014 - 10:27

    Monika Peerenboom:

    Hoi Marissa,

    wat leuk dat het jouw zo goed bevalt en dat je al zoveel gezien hebt. Ik denk dat de kinderen heel blij met jouw zijn. Geniet en belef maar zoveel mogelijk.

    Groetjes en heel veel liefs van Mon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marissa

Actief sinds 04 Dec. 2013
Verslag gelezen: 383
Totaal aantal bezoekers 11290

Voorgaande reizen:

30 Januari 2014 - 19 Maart 2014

Thailand!

Landen bezocht: