vertrekken - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marissa Rossum - WaarBenJij.nu vertrekken - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marissa Rossum - WaarBenJij.nu

vertrekken

Blijf op de hoogte en volg Marissa

30 Januari 2014 | Nederland, Amsterdam

Zo daar ben ik dan.. Schiphol. Wachten tot ik mag instappen in mijn vliegtuig naar Chiang Mai. Ik vind het spannend, maar echt stress is er nog niet. Heb er gewoon heel veel zin in! Al mijn talismannen heb ik in mijn tas. En net op het grote ledscherm buiten zag ik een paar gekke vriendinnen mij nog uitzwaaien. Dan komt het goed;) ik ga jullie allemaal vast missen. Maar ben ook zo benieuwd wat ik allemaal ga zien en ga meemaken! Hoe de kindjes zijn en het weeshuis.Maar ook hoeveel ik over mij zelf ga leren.
Lieve allemaal alvast bedankt voor al jullie support. Doet mij goed.
Tot schrijfs,

Liefs Maris

  • 30 Januari 2014 - 17:56

    Elle:

    Haha!! Wat een gekke grieten he, dat ze je nog even uitzwaaien! Ja we moeten iets als we niet mee kunnen, dan maar zo. Je bent niet zomaar van ons af ;-). Ik hoop dat je een goeie vlucht hebt en ik ben heel benieuwd hoe de eerste indrukken gaan zijn! Dikke X El

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marissa

Actief sinds 04 Dec. 2013
Verslag gelezen: 348
Totaal aantal bezoekers 11278

Voorgaande reizen:

30 Januari 2014 - 19 Maart 2014

Thailand!

Landen bezocht: