Visum - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marissa Rossum - WaarBenJij.nu Visum - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marissa Rossum - WaarBenJij.nu

Visum

Blijf op de hoogte en volg Marissa

10 December 2013 | Nederland, Amsterdam

Vandaag mijn visum opgehaald in Amsterdam!

Vorige week mijn paspoort op de post gedaan. Maar terug sturen dat deden ze niet meer. Dus op naar de thai consulat om daar mijn paspoort met visum voor Thailand op te halen. Dat ik niet de enigste ben met het plan Thailand te bezoeken werd snel duidelijk. Een drukte op het consulaat met paspoort ophalende mensen.
Maar mooi bedrukte bladzijde in mijn paspoort! Ik ben weer een stapje dichterbij :)

  • 10 December 2013 - 19:51

    Jolanda:

    ik zal je volgen.






























  • 10 December 2013 - 21:33

    Karlien Van Leeuwen:

    Hee Marissa!
    Wat ontzettend leuk wat je gaat doen!
    Ga je zelf of ga je via een organisatie?
    Oh wat zul je een ontzettende mooie tijd gaan hebben daar en veel gaan zien en leren!
    Onwijs goede ervaring die je ze nooit meer af gaan pakken!
    Alvast heel veel plezier met alle voorbereidingen! :)
    Groetjes Karlien.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marissa

Actief sinds 04 Dec. 2013
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 11287

Voorgaande reizen:

30 Januari 2014 - 19 Maart 2014

Thailand!

Landen bezocht: